понедельник, 30 марта 2020 г.

Семінар-практикум "Розкриття потенціалу міжпредметних зв'язків для формування ключових компетентностей НУШ".



Розкриття потенціалу міжпредметних зв'язків для формування ключових компетентностей НУШ
Нове освітнє середовище передбачає й новий зміст освіти, нові технології навчання і виховання, розвиток інтелектуальних здібностей дітей, щоб вивести кожного школяра на виховання культури творчого мислення. Сьогодні школа має готувати не лише носія знань, а й творчу особистість, яка здатна використовувати здобуті знання для конкурентоспроможної діяльності у будь-якій сфері суспільного життя, тобто формувати компетентну особистість.
  В НУШ компетентнісний  підхід розглядають як такий, що дозволяє подолати розрив між  існуючою  освітньою  практикою  та  новими  вимогами  до  результатів  освіти  в умовах  інформаційного  суспільства.  Поширення  ідей  компетентнісного  підходу відбувається під впливом зміни мети освіти та можливих шляхів її реалізації. Компетентнісний підхід вважається ключовою інноваційною ідеєю сучасної освіти. Для конструювання мети й змісту освіти у формі стандартів, програм і підручників сьогодні вирішальним є розуміння компетентності як спроби специфічного збільшення й конфігурації одиниць планових результатів навчального процесу. 
Урок в сучасних умовах повинен носити творчий характер. Потрібно запозичувати все найкраще в досвіді учителів новаторів, самому шукати можливі, більш ефективні підходи пояснення нового матеріалу і повторення 1вивченого матеріалу. Засвоєння  знань,  формування  умінь  і  навичок  на  уроці  –  це  нелегкий процес.  Виникають  різні  задачі,  шляхи,  способи  і  форми  вивчення  навчального матеріалу, що  призводить до багатогранності видів уроку, до різних його варіантів.
В останні роки використання міжпредметних зв’язків як одного з найдоступніших рівнів інтеграції знань, все більш актуальною стає теорія інтеграції знань з описом педагогічних еквівалентів усіх її видів та рівнів. У змісті навчання інтеграція знань здійснюється злиттям в одному предметі елементів різних навчальних предметів шляхом широкого міждисциплінарного підходу, який передбачає визначення інтегративних принципів загальноосвітнього значення.
У змісті навчання інтеграція знань здійснюється злиттям в одному предметі (курсі, темі) елементів різних навчальних предметів шляхом широкого міждисциплінарного підходу, який передбачає визначення інтегративних принципів загальноосвітнього значення.

Особливо важливим є введення інтегрування знань в початковій школі, адже молодші школярі ще нерозчленовано сприймають світ, без опори на різні дисципліни.
Детальніше за посиланням: Доповідь


Комментариев нет:

Отправить комментарий