понедельник, 27 января 2020 г.

Он-лайн конференція "Особистісно-орієнтований підхід до розвитку творчих здібностей учнів."





Учнівська олімпіада є однією з найважливіших форм позакласної роботи, що спонукає учнів до самоосвіти та науководослідної діяльності, розвиває їх інтелектуальний потенціал, розкриває креативні та творчі здібності, виховує інтерес до предмета.

  "Методичні аспекти підготовки учнів до олімпіад з інформатики" . (Малюк Н.О.)


В умовах становлення інформаційного сус­пільства навчання розглядається як засіб роз­витку учня. Головні завдання школи: дати знання, створити стійку мотивацію до навчан­ня, спонукати дітей до самоосвіти, яка пов­зана з розвитком їхнього творчого мислення.
Розвиток творчих здібностейучнів на уроках інформатики (Кадігроб А.)


Під інноваціями в широкому змісті розуміється використання нововведень у вигляді нових технологій, видів продукції і послуг, організаційно-технічних і соціально-економічних рішень виробничого, фінансового, комерційного, адміністративного або іншого характеру. Період часу від зародження нової ідеї, створення і поширення нововведення і до його використання прийнято називати життєвим циклом інновації. З урахуванням послідовності проведення робіт життєвий цикл інновації розглядається як інноваційний процес. Саме використання персонального комп'ютера в навчальному процесі і є новою технологією в навчанні, нововведенням в учбовому процесі.
Впровадження в навчальний процес іноваційних технологій (Чупріков І.В.)

3 комментария:

  1. Корисна та цікава інформація. Дякую!

    ОтветитьУдалить
  2. Так,доцільна інформація.За відсутності здебільшого часу в батьків на розвиток дитини,ця відповідальність лягає на плечі вчителя.Але,щодо олімпіад, хотілося б,щоб ця додаткова робота вчителя базувалася не тільки на власному ентузіазмі,а мотивувалася державою

    ОтветитьУдалить
  3. Дякую, корисно почитати. Хочу продовжити щодо олімпіад. На сьогоднішній день не у всіх школах є нова комп. техніка з новою ОС та офісними програмами. І приїжджаючи до іншої школи з оновленим технічним та ПЗ на олімпіаду, деякі учні (навіть знаючи, як працювати в тій чи іншій програмі) починають лякатися нового інтерфейсу і губляться. Це ж не укр. мову чи матеметику на листочках писати. Ні вчителі, ні учні тут не винні - це специфіка предмету. Тому потрібно не тільки мотивування державою, а ще й фінансування постійного оновлення технічного та програмного забезпечення у всіх школах.

    ОтветитьУдалить